- Ha a vendég nem jelenik meg az előzőleg lefoglalt időpontján, (főleg, ha arról sms-ben is értesítettük, ő pedig visszajelzett és elfogadta) csak akkor áll módunkban új időpontot adni, ha előzőleg az elmulasztott szolgáltatás árát is rendezi.
- Ha egy vendégnek több, előre beírt időpontja van több hétre, hónapra, és nem rendezi az elmaradt szolgáltatás árát, úgy minden időpontja törlésre kerül.
- Minden időpont módosítást, bejelentkezést kizárólag a 06305002923-as telefonon tudunk elfogadni hívás, sms, viber formájában.
- Időpontot lemondani, módosítani 24 órával előtte lehetséges díjmentesen, utána készleti felár ellenében tudunk új időpontot adni.
- Amennyiben lemondás nélkül 2 alkalommal nem jelenik meg az előre általa lefoglalt időpontban egy vendég, kozmetikánkban, szalonunkban nem tudjuk őt fogadni.
Kérjük, ne írjanak privát Facebook, Instagram oldalainkra, hanem telefon keressenek bennünket, ez az egyetlen hivatalos útja a kommunikációnknak, semmilyen más lehetőséget nem tudunk elfogadni.
*készenléti díj: a 24 órán belül lemondott szolgáltatás 50%-a!. Ez a kolléganők készenléti díja, hiszen 24 órán belül még várólistáról sem lehet értesíteni vendéget, aki valóban fel van készülve arra, hogy más helyett beugorjon. Ez a díj a szolgáltatás 50%-a. Akkor is, ha nem történt meg a szolgáltatás. Ennek elutalása után tudunk új időpontot adni, de a koövetkező szolgáltatásból ez nem levonható!